• Gezien de stijgende kosten om in het levensonderhoud te voorzien is het voorstelbaar dat het moeilijker wordt om het lidmaatschap voor jezelf of je kind(eren) te kunnen voldoen. Vanuit de gemeente Raalte zijn hiervoor verschillende regelingen.

Regelingen voor 18-
    Stichting Leergeld Salland helpt kinderen van ouders die een laag inkomen hebben en in Raalte wonen. Leergeld Salland vindt dat alle kinderen mogen meedoen! Sporten, zwemles, muziekles, een dagje uit, maar ook gymkleding voor school kosten veel geld. Toch is het voor kinderen belangrijk dat ze hier aan mee kunnen doen. Daarom helpt Leergeld Salland door een bijdrage te geven.

Voor meer info zie: Leergeld Salland | Salland | Raalte en Meedoen voor kinderen | Gemeente Raalte

Regelingen voor 18+
    Inwoners van de gemeente Raalte met een laag inkomen kunnen in aanmerking komen voor een bijdrage in de kosten voor bijvoorbeeld een lidmaatschap van een sportclub, zwemles of een concertbezoek. Dit noemen we de regeling Meedoen.

Voor meer info zie: Meedoen 18+ | Gemeente Raalte

Wanneer je hulp nodig hebt, zijn natuurlijk ook bestuursleden (Bestuur - sv SDOL Luttenberg) of één van onze vertrouwenspersonen beschikbaar Vertrouwenspersoon - sv SDOL Luttenberg