• We hebben geweldig nieuws te melden: dankzij de gezamenlijke inzet van sponsoren Erwin Otten Advies, ATL en RAMBICO krijgt de hele jeugd van SV SDOL vanaf komend seizoen nieuwe trainingspakken, wedstrijdkleding én een sporttas gesponsord!
    SDOL is ontzettend trots op deze mooie samenwerking en bedankt de sponsoren voor hun bijdrage. Dankzij dit Jeugdcollectief kunnen alle jeugdspelers van zowel de voet- als handbal in stijl op het veld verschijnen en zich optimaal voorbereiden op hun wedstrijden. De sponsoren laten met hun bijdrage zien dat ze begaan zijn met de jeugd van SDOL en het belang van sport en beweging ondersteunen.

Voorzitter Ruud Alferink:
    “We zijn ontzettend blij met de bijdrage van Erwin Otten Advies, Auto Techniek Luttenberg en RAMBICO aan ons Jeugdcollectief. Dankzij hun steun kunnen we onze jeugdspelers voorzien van nieuwe kleding en tassen. Op deze manier is er geen onderscheid meer tussen de kleding van de verschillende teams en hebben we als club een uniforme uitstraling. Iets waar we trots op kunnen zijn met elkaar!”

Met sportieve groet,
    Bestuur en sponsorcommissie SV SDOL