• Technische commissie handbal

Welkom bij de Technische Commissie Handbal!

Ons belangrijkste doel is het bevorderen van sportbeoefening, met speciale aandacht voor de handbalsport. Dit doen we door ervoor te zorgen dat de sportactiviteiten worden begeleid door deskundige coaches. Ook organiseren we wedstrijden en bieden we volop mogelijkheden om te oefenen.

De Technische Commissie handbal heeft beslissingsbevoegdheid t.a.v. alle zaken rondom technisch (opleidings-) beleid. Dat plan moet nog gemaakt worden.

Handbal SDOL maakt deel uit van de omni vereniging SDOL, een gezellige club met diverse activiteiten. Het hoofdbestuur van de omnivereniging wordt gekozen door de leden, en zij benoemen een dagelijks bestuur. Binnen onze vereniging hebben we de Technische Commissie Handbal, met een eigen voorzitter die een actieve rol heeft in het hoofdbestuur.

Heb je vragen, suggesties of wil je gewoon meer weten over handbal bij SDOL? Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons via tchandbal@svsdol.nl.

De commissieleden staan voor je klaar en we hebben diverse functies binnen de commissie. Als je geïnteresseerd bent in de verschillende taken, kun je de taakomschrijving van de Technische Commissie Handbal raadplegen voor meer informatie. We hopen jullie snel te zien op het veld of langs de lijn!